vrijdag 9 september 2011

Look: Smokey eyes

Ik had een avondje niets te doen en ik dacht, laat ik me weer eens wagen aan smokey eyes! Smokey eyes is een moeilijk ding om onder de knie te krijgen en ik denk dat veel meiden hierover mee kunnen praten. Bijna elk meisje heeft volgens mij wel eens smokey eyes proberen te maken maar tevergeefs. Het zag eruit als een grote zwarte vlek, alsof de buurman je een blauw oog had geslagen, of je leek op een pandabeertje! Geloof me, ik heb het ook meegemaakt! Maar deze keer is het verrassend goed gelukt!

Ik heb het stappenplan van http://beautykoning.com/ voor smokey eyes gebruikt. Wil je deze dus maken, check haar blog even! Het is een superleuke blog met veel looks en reviews zeker even kijken dus!



full-face foto
  

Ik ben best wel een beetje trots op mezelf over hoe de look is geworden. Ik heb soms van die tijden dat gewoon geen een look lukt, en ik zat dus in zo'n tijd. Maar met deze smokey eyes is 'ie afgelopen! Ik vind de smokey eyes heel erg mooi staan, het laat je ogen echt spreken. De look vind ik op dit moment nog iets te heavy voor school, maar als jij dat niet vind gewoon doen!

Ook wil ik nog even zeggen dat deze smokey eyes niet erg moeilijk waren om te maken! De producten die ik gebruikt heb zijn:
  • Gelliner van Catrice
  • Highlighter en Zwarte oogschaduw uit het 88 pallet
  • Oogpotloodje (zonder merk)
  • Mascara Maybelline the colossal volum express waterproof
  • Oogschaduwbasis Etos
Ik heb het oogpotloodje even door een vuurtje heen gehaald om de kleur intenser te maken en de ''houdbaarheid'' op je waterlijn te vergroten.

Heb jij wel eens smokey eyes geprobeerd, lukte het goed?

See you next time,

Pleun<3

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ah, waaauw! GORGEOUS! Ik geef je groot gelijk, je mag trots wezen want hij is echt prachtig geworden! Wat lief dat je hem doorlinkt, dank je wel. :)