zondag 4 september 2011

Batterij leeg!

Vandaag is het weer mijn dag om een bericht te posten en gister avond was ik bezig met de foto's voor de review. Toen ik net de foto's wilde gaan maken viel mijn camera uit! Nu is de batterij dus leeg. ik kon de batterij gaan opladen en wachten, maar het duurde al lang om op een idee voor het bericht te komen, dus het was al laat. Als de batterij klaar was met opladen was het al flink laat geweest en daar zat ik niet op te wachten, want ik was echt heel erg moe. Vandaar verschijnt er rond 15:00 vandaag de review en staat die er nu niet op. Sorry hiervoor! Als troost vertel ik jullie alvast waar de review over zal gaan, Het wordt niet heel speciaal maar de review zal gaan over een eye-liner die ik nu ongeveer een maandje heb en dus goed heb kunnen testen.

xoxo Anne

1 opmerking:

Noelle zei

Oh dat heb ik ook weleens. Zet ik mijn producten helemaal netjes neer voor de foto, is mijn batterij leeg... Ben benieuwd naar je artikel!