zondag 4 september 2011

Catrice: Kohl Kajal

Een tijdje geleden heb ik deze blauwe eye-liner van Catrice gekocht en ben er echt positief over, dus ik maak er een review van voor jullie! Deze eye-liner heet 080 Lucy in the skies. Ik heb voor de blauwe kleur gekozen, omdat ik zelf blauwe ogen heb.


Ik heb deze eye-liner nu ongeveer een maand en ik heb er eigenlijk niks negatiefs over gemerkt in die tijd. De eye-liner blijft erg goed zitten en is ook niet uitgelopen aan het eind van de dag. Ik weet niet of de eye-liner waterproof is, maar toen ik een paar dagen geleden een lijntje maakte op mijn hand en die onder de kraan hield, liep die niet uit en hij vervaagde ook niet. De eye-liner maakt naar mijn mening het perfecte lijntje.




                             
De eye-liner koste volgens mij ongeveer €2,50. Ik ben van plan om binnenkort ook een groene versie te kopen, namelijk 060 Don't be mean to green

xoxo Anne

2 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Ik vind hem wel mooi, sowieso vind ik het leuk als een eyeliner een andere kleur heeft. :)

Pretty Beauty Land zei

klinkt als een fijn oogpotlood!