woensdag 21 september 2011

Essence sun club 02 Long beach

Het budgetmerk Essence heeft veel verschillende palletjes met verschillende namen. Ik heb het palletje Long beach meegenomen uit de sun club collectie. Niet zonder twijfel, zou dit wel een goed palletje zijn? Voor die 3 euro die je ervoor betaald verwacht je er niet veel van. Ben je benieuwd? Lees verder! 


Op de achterkant staat:'' 8 long-lasting, trendy oogschaduw kleuren inclusief applicator.''  Hieronder swatches:



Mmm, niet echt onder de indruk! Het is wel beter pigment dan ik had gedacht, maar de oogschaduw is een beetje brokkelig. Ik vind de 4 rechtse kleuren wel mooi, de andere vallen een beetje weg.

Ook zit er deze applicator bij. De sponsapplicator gebruik ik niet, dit vind ik niet fijn werken. Het kwastje is oké, zachte haartjes. Maar zo'n klein kwastje vind ik ook niet zo fijn werken!


Dan nog even over de verpakking. Met de verpakking zelf is niets mis, stevig en handig compact. Het uiterlijk van de verpakking vind ik niet zo mooi. Ik hou meer van stijlvol, en niet zoveel dingen erop. Dit is natuurlijk helemaal persoonlijk.
Ik heb er gelijk een look meegemaakt, heel naturel. Je kan wel veel kanten op met dit palletje, een uitgaanslook is er ook wel mee te maken! Hieronder de foto's van de look!

Je ziet dat er best wel mee te werken valt, maar sommige kleuren komen echt niet tot zijn recht!

Pluspunten:
  • Door 8 kleuren kan je er veel kanten mee op
  • De prijs
  • Applicator erbij
  • Heel compact, makkelijk mee te nemen
Minpunten:
  • Korrelige oogschaduw
  • Niet geweldig gepigmenteerd
  • Klein kwastje
  • Veel fallout
Sun Club Essence Long Beach, 2,99 euro bij de kruidvat!

See you next time,

Pleun<3

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ik vind hem ondanks dat hij niet zo gepigmenteerd is wel erg mooi! Je hebt er ook een prachtige look mee gemaakt!