maandag 19 september 2011

Catrice: Goldfinger en Never let me go

Vandaag heb ik een dubbele review voor jullie, een van het oogschaduwpalletje Never let me go, en van de nagellak Goldfinger van Catrice. Ik heb ze maar samen gedaan omdat ik een review van een nagellak een beetje te kort vind voor éen artikel! Kijk mee!

 
 
We beginnen met het palletje 040 Never Let Me Go!. Ik zag het palletje liggen en vond 'm zo mooi! Dit palletje met neutrale kleuren heeft 4 bruin- en champagnetinten. Hieronder de swatches:

De kleuren zijn van licht naar donker geswatcht. Zoals je kan zien is de pigmentatie niet geweldig, de lichtste kleur is bijna niet zichtbaar hoewel de donkerste kleur weer erg goed tot zijn recht komt. De lichte kleur is wel mooi te gebruiken als highlighter. Ik denk dat je met dit palletje een mooie neutrale look kan maken, en hè, voor die prijs kan je 'm niet laten liggen!
Ik vind de verpakking erg mooi, strak en stylish.  Niet teveel toeters en bellen gewoon strak.

Ik ben tevreden over het palletje, hij ziet er erg mooi uit in mijn stash! Het palletje kost 4,99 euro en is verkrijgbaar bij Kruidvat.

Dan nu naar 650 Goldenfinger, een goude nagellak van Catrice.

Toen ik deze goude nagellak van Catrice zag staan, lag 'ie al snel in mijn mandje. Niet met het idee dat ik 'm ga gebruiken op mijn nagels, maar meer voor nailart. Hieronder swatches:

Op mijn vingers dekt 'ie perfect met 2 laagjes! Voor de rest lakt 'ie gewoon goed, zoals we gewend zijn van de Catricenagellak.
See you next time,
Pleun<3

1 opmerking:

emma zei

oh ik wou die nagellak ook maar die hadden ze niet meer:(