woensdag 14 september 2011

Face scrub

Eén keer in de week gebruik ik tijdens het douchen een face scrub. Deze scrub is speciaal voor je gezicht en ik heb deze een tijdje geleden bij de Hema gekocht. Deze scrub is voor alle huidtypes. Meer weten? klik dan verder.


Deze scrub verwijdert de dode huidcellen en maakt de huid weer zacht en glad. Met het zacht en glad gedeelte ben ik het 90% mee eens. Niet alles wordt zacht en glad, maar wel een groot gedeelte. Deze scrub doe je op de handen en verdeeld deze over je vingers, daarna masseer je de scrub op de huid. Als je dat hebt gedaan spoel je het weer af met lauwwarm water. Deze scrub kun je max. één keer in de week gebruiken.

De scrub is echt een absolute aanrader. Wat leuk is om een keer met vriendinnen te doen is om een face wash, scrub en maskertje te gebruiken. Het is gezellig en goed voor de huid! Tijdens het maskertje kun je bijv. ook alvast een stukje van een film kijken of gezellig kletsen en popcorn eten.

De scrub kost €2,25, een redelijk prijs vind ik zelf.

Hebben jullie deze scrub al eens geprobeerd? Zouden jullie 'm graag gebruiken?


xoxo Anne

3 opmerkingen:

susanne zei

gezellig! gaan we een x doen! hahah (:

Anoniem zei

Ik gebruik deze scrub al enige tijd en ben er erg tevreden over!
groetjes LindaB

Cynthiiaa zei

Yea, ik gebruik hem al jaren, hij is erg fijn!