donderdag 15 september 2011

OOTD's

Ik ben de laatste tijd wat meer met kleding bezig dan normaal. Ik vind het nu veel leuker om echt een leuke outfit te dragen, waar wat meer overna is gedacht. Eerst deed ik altijd een spijkerbroek aan, en dan alleen een shirtje erop, klaar. Maar nu vind ik het veel leuker om ook met armbanden, ringen, oorbellen etc. te spelen! Ik heb vandaag 3 ootd, voor jullie. Ik laat 3 looks zien die ik de laatste tijd naar school heb gedragen! Kijk je mee?


Ik heb 3 verschillende outfits samengesteld, de een heel anders dan de ander. Ik wil even benadrukken dat ik geen fashionista ben, dit is gewoon wat ik mooi vind! Helemaal niet mode-verantwoord waarschijnlijk, maar hier voel ik me fijn in en ik vind het leuk!

1e look:

Dit is de eerste look. De look is een beetje street en casuel. Ik vind het een stoere outfit, niet tutterig. Het 'spijker'blouseje met de lichte broek vind ik heel mooi afsteken bij elkaar. De ketting geeft er toch een girly touch aan, net zoals de ring (niet te zien) die ook een bloem is. De schoenen zijn gewoon heel simpel, niets speciaals. Ik doe eigenlijk bijna nooit iets speciaals met mijn haren, maar hierbij heb ik een vlecht gedaan. En stiekem vind ik het toch wel heel leuk staan, ik ga het zeker vaker zo dragen!
Spijkerblous: V&D (niet meer verkrijgbaar)
Ketting: Six
Ring: Barcelona 2euro winkel
Schoenen: vanHaren
Broek: Tallyweil




Zoals je ziet is de 2 look helemaal anders dan de eerste. Veel girly-er(?). Deze outfit bestaat uit een bloemenhempje, met een zwart vestje en dezelfde broek en schoenen als de vorige keer. Ik heb 6 armbanden om, waarvan een hetzelfde patroon is als het hempje. Ook in mijn haar heb ik een bloem met hetzelfde patroon als het hempje. Mijn haar zoals het hier zit, zo zit het eigenlijk altijd, een rolletje naar achter met een schuifje of met een bloemetje. Ik heb een witte ring om (zie hierboven).
Broek en armbanden: Tallyweil
Schoenen: vanHaren
Hempje: New Yorker
Vestje: H&M
Bloem: Winkeltje in Platja d'Aro (Spanje)




En dan de 3e en laatste outfit. Deze outfit is wat simpeler. Een soort van Spijker (niet echt) shirt met een zwarte broek en sneakers. Het blauw en zilver in mijn sneakers komt weer terug in mijn shirt en siraden. In mijn oren heb ik grote ringoorbellen met in mijn 2e gaatjes in mijn oren zwarte knopjes. Ik heb armbandjes om die zwart en grijs zijn en een zilveren bloemenring. Mijn haar heb ik hier helemaal los, dit heb ik niet vaak, alleen als mijn haar die ochtend goed zit (wat niet vaak is dus, haha!). Deze look is best simpel maar toch leuk vind ik!
Sneakers: Sneakers
Broek: ??
Shirt: V&D
Armbandjes: Primark
Ring: Barcelona 2 euro winkel

Hier nog even alledrie op een rij:


Ik weet niet zo goed welke outfit ik het leukst vind, ze zijn allemaal zo anders! Volgende keer dat ik zo'n artikel doe, wil ik overal foto's van maken zoals ik wel had gedaan bij de bloemenoutfit. Ik denk dat dat iets duidelijker is! Nogmaals, ik ben echt geen fashionista, dit is hoe ik het leuk vind!

Welke outfit vind jij het leukst, of is dit helemaal niet jou stijl?

See you next time,

Pleun<4

Geen opmerkingen: