dinsdag 6 september 2011

Lip art

Deze vind ik zo schattig!
Jullie weten ondertussen wel dat Pleun en ik gek zijn op nail art, maar wie dacht dat dat al een hele klus was, die kent lip art nog niet. Lip art is eigenlijk het zelfde principe als nail art alleen dan op je lippen. Er zitten sommige tussen die erg makkelijk lijken maar ik doe het ze niet na! Okee sommige zijn dan misschien nog wel te doen, maar ik moet er dan echt rustig voor zitten en ik denk dat ik dan wel een half uurtje druk bezig ben voor de spiegel.

Lip art mij echt super leuk om te doen, maar ten eerste heb ik maar twee kleuren lipstick en ik denk ook niet dat het mijn ding is. Als je op google lip art intypt kom je echt de leukste voorbeelden tegen! Hier wat voorbeelden. 

















Als ik zal moeten kiezen om één van deze te maken zal ik denk ik toch voor de slak( een na laatste) gaan wat lijkt mij het makkelijkst. Ik zal het echt heel erg leuk vinden als iemand een lip art heeft gemaakt of gaat maken en die zal willen insturen.

xoxo Anne

6 opmerkingen:

susanne zei

haha leuk!

Nienke zei

dit is echt vet! wil ik ook kunnen haha (:

Cynthiiaa zei

Echt geweldig, gave lipart!

Anoniem zei

leuk!

Anoniem zei

ik vind het echt ver-schrik-kelijk

Anne zei

@Anoniem haha ieder z'n mening!