maandag 5 september 2011

Famous youtuber: Destorm

Vandaag gaan we het hebben over youtube! En nee, niet al die musicvideos van artiesten, maar youtubers zélf! Vaak krijg ik vreemde reacties als ik zeg dat ik de youtubecommunity volg, wat ik begrijp! Ik kende het eerst ook niet, maar met deze series wil ik graag meer duidelijkheid maken over de youtubecommunity. En vandaag beginnen we met Destorm!


Destorm is een bekende youtuber, met meer dan 1 miljoen subscribers! Destorm is een rapper op youtube. Elke maandag gaat hij een challenge aan die een van zijn subscribers heeft voorgesteld. Bijvoorbeeld in abc rappen:

Ik vind dit echt geniaal gedaan, ik had het zelf nooit kunnen doen haha! Destorm staat ook bekend over zijn openingszin: It's monday, another day, another challenge.

Ik ben nog niet heel lang geabboneert op Destorm, dus ik ken hem lang niet van het begin. Ik ken hem wel al langer door andere youtubers die vast een andere keer voorbij komen!

Dan nog mijn favoriete video van Destorm, een De-mix van rehab, van de inmiddels overleden Amy Winehouse.

Hiervoor heb ik zoveel respect! Ik snap gewoon niet waar hij de adem vandaan haalt haha, en het zinggedeelte is ook zeker niet slecht.

Dus ga zeker even een kijkje nemen op zijn channel Destorm!

Ow, deze series heeft niet heel veel zin voor je als je geen engels kan verstaan. Ik volg ook nederlandse youtubers, maar engelse nog meer!

See you next time,

Pleun<3

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Wauw, amazing! Ik houd van rappers!