donderdag 22 september 2011

New Essence mascara

Ik moest een nieuwe mascara hebben en ben toen natuurlijk meteen richting Kruitvat gelopen. Ik Wilde het liefst een mascara van Catrice of Essence. Ik heb er vele gezien en uiteindelijk ben ik gegaan voor een mascara van Essence. En dan ook nog eens eentje die je niet overal tegenkomt.

Met deze mascara kun je extra volume creëren door heel simpel eerst 'dop1' te gebruiken en daarna 'dop 2'. Maar wat is nou het verschil?. Misschien kunnen je het al op de foto hier boven zien. Bij 'dop 2' is het 'steeltje' dikker. Wat er nou gebeurt als je dop 1 pakt is dat je het kwastje eerst nog een door een extra buisje haalt waardoor er mascara wordt afgeschraapt. Met 'dop 1' lift je je wimpers omhoog en geef je ze al een beetje kleur. Met 'dop 2' geef je jouw wimpers extra kleur en nog dat extra volume.


Met make-up ( 's avonds)

Zonder make-up
De mascara blijft goed zitten en is volgens mij niet helemaal waterproof, maar dit weet ik niet zeker. Ik vind zelf ook dat het verschil met deze mascara en eentje van bijvoorbeeld Catrice (niks tegen Catrice) zeker te zien is. Deze mascara was €3,30 dacht ik en is echt een aanrader, vooral  voor mensen die langere wimpers willen.






















Wat verwacht jij van deze mascara?


xoxo Anne

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb hem ook ben er heel tevreden over
Xx. Anne

Cynthiiaa zei

Het resultaat is erg mooi!