vrijdag 23 september 2011

Catrice Never let me go looks!

Ik heb 2 looks gemaakt met het palletje van Catrice. Pas hebben jullie een review gezien van het palletje 40 Never let me go! Ik heb een neutrale look gemaakt en een partylook! Na de klik zie je beide de looks!

We beginnen met de neutrale look.
Dit is nou echt een look voor school, erg neutraal. Ook is dit een goede look als je begint met oogschaduw dragen, en je nog bang bent voor heftige kleuren.

Ik ben begonnen met oogschaduwbasis van de Etos. Breng dan nummer 1 over je hele bewegende ooglid aan. Breng nummer 2 in je crease aan, en zet m daarna nog een klein beetje aan met nummer 3. Blend alles goed samen, je kan nummer 1 nog als highlighter onder je wenkbrauw gebruiken! Breng alles licht aan, gebruik geen te harden lijnen. Eyeliner, mascara en klaar!

Nu de partylook!


Bij deze look zet je alles zwaarder aan. Je begint  met nummer 2 op je bewegend ooglid, en brengt nummer 2 en 3 in de crease aan. Ga met nummer 2 goed duidelijk in de crease. Pak dan de zwarte nummer 4 erbij en breng 'm duidelijk aan in je outer V, en blend 'm in de crease tot ongeveer de helft van je oog. Blijf alles steeds opnieuw aanbrengen, nummer 2 vervaagt snel. Doe ten slotte je pink in nummer 1 en breng die in je binnenste ooghoek aan, doe dit een paar keer zodat de witte kleur echt naar voor komt. Dit zal je ogen oplichten.

Ik heb deze look naar een feestje gedragen en kreeg er heel veel complimentjes over! Op de foto komt de look nog wat licht over, het was nog wat zwaarder in het echt!

Dat waren de looks, geen zware smokey eyes. Gewoon neutrale ogen, een lichte en wat donkere versie ervan. Dit zijn 2 kanten die je op kan gaan met dit palletje maar je kan nog veel meer doen! Begin bijvoorbeeld met nummer 3 op je ooglid en creeër een hele bruine ooglook.

Ik ben stiekem toch een beetje teleurgesteld over het palletje. De oogschaduw kruimelt heel erg, en dat zorgt voor enorme fall-out! Toch vind ik dat de looks erg draagbaar zijn, en toch wel mooi zijn geworden!

See you next time,

Pleun<3

3 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Wauw, mooie look! De partylook is ook amazing!

Anoniem zei

This is great! I have tried it and it looks amazing!
Tnx!
Xx greatz

Anoniem zei

niet echt mooie ogen