maandag 12 september 2011

NOTD: Let's go outside!

Okee, dit wordt een heel snel en kort artikel, omdat ik het best wel druk heb met school! Sorry daarvoor, maar ik ga mijn best doen om dit niet te vaak voor te laten komen. Deze nail art heb ik vrijdag snel gemaakt en heb tussen de stappen door snel foto's gemaakt. Ik ga het niet uitgebreid uitleggen, maar ik hoop dat de foto's genoeg zijn.

Dit zijn de spullen die je moet gebruiken.
Wit (Catrice), blauw (Hema), groen (Catrice)
top/base coat (Catrice), Nagellijm (Essence), Pincet,
Dotting tool, kwastje, een bakje (hoeft niet)











We beginnen natuurlijk met een base coat, maar die heb ik niet gebruikt omdat ik een acryl laagje over mijn eigen nagels heen heb (geen verlening dus).
Na de base coat breng je een licht blauwe kleur aan.







Als de blauwe nagellak is opgedroogd maak je met je dotting tool witte wolkjes. Hier heb ik gebruikt gemaakt van het bakje. Ik heb namelijk een kloddertje nagellak in het bakje gedruppeld en daar telkens een beetje nagellak gepakt met mijn dotting tool.







Daarna heb ik met de groene nagellak en een kwastje gras getekend.







Als laatst heb ik een fimo bloemetje op mijn ring vinger geplakt om het af te maken. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van een pincet.













Hoe vinden jullie 'm?


xoxo Anne

5 opmerkingen:

susanne zei

heelmooi!

Bibiane zei

Ga ik wel eens proberen! Ziet er mooi uit.

Nienke zei

deze is echt vet (:

Lieke zei

echt heel leuk !

Cynthiiaa zei

Oh, wauw! Wat zier het er mooi uit, echt geweldig!