dinsdag 4 oktober 2011

Essence I ♥ Stage liquid eyeliner

Mijn eyeliner was op dus ik moest een nieuwe hebben. Is het nou niet toevallig dat essence net met een nieuwe is uitgekomen? Meenemen dus!


De I  ♥ Style verpakking, i ♥ it! Heel mooi strak, en het roze steekt mooi af bij het zwarte. Ik verwachtte bij deze eyeliner niets bijzonders, gewoon een normaal kwastje maar toen...

Huh?! Wat is dat nou weer voor'n raar kwastje! Het is een hard druppelvormig kwastje. Heel anders dan de vorige van Essence die ik had! Nu zag ik ook een andere eyeliner staan maar ik vond deze mooier, geen goede keus dus, haha!
Maar hoe brengt 'ie nou aan? Moeilijk, vind ik. Ik moet natuurlijk wel nog even wennen maar het ging niet zo goed de eerste keer. Gelukkig hebben we altijd nog mijn beste vriend het wattenstaafje om de uitschieters eraf te halen, maar toch! Ik vind het moeilijk omdat ik de applicator niet alle kanten op kan bewegen wat wel bij het vorige kwastje was. edit; inmiddels kan ik er goed mee omgaan, en is 'ie zelfs fijn!


De eyeliner zelf is prima, erg goed gepigmenteerd. De liner is heel vloeibaar een klein beetje waterig zelfs maar dit is niet storend. Ik ben wel tevreden over de eyeliner maar toch had ik liever degene met het normalen kwastje gewild. Misschien ga ik die toch ook maar nog even halen!

Essence I ♥ Stage liquid eyeliner, 2,49 euro bij Kruidvat!


See you next time,

Pleun<3

2 opmerkingen:

Charlotte zei

superleuk!
ik had hem al zien liggen bij kruidvat.

xx♥

Cynthiiaa zei

Wooop, ziet er mooi uit!