woensdag 5 oktober 2011

Op zoek naar bodylotion

Bij dit bericht worden de rollen een soort van omgedraaid. Ik ben op zoek nar een goede, lekker ruikende en een goedkope bodylotion. Mijn bodylotion van dit moment is bijna op, dus tijd voor een nieuwe. Waarom koop je niet gewoon de zelfde zullen jullie vast denken?



Nou,  mijn bodylotion van nu is van Rituals, deze heb ik een keer gekregen voor mijn verjaardag. Rituals is een merk dat ik zelf nooit koop, omdat je even fijne producten hebt die goedkoper zijn. Ook kom ik bijna nooit in de Rituals.

Heb jij een bodylotion waar jij zo enthousiast over bent?! Laat het merk/de naam achter bij de comments + jou ervaring. Trouwens is zit wel te twijfelen of ik een bodylotion koop van Zwitsal. Ervaring met Zwitsal bodylotion? Laat ook dat achter bij de comments.

xoxo Anne
p.s vanavond komt er nog een berichtje.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zelf ben ik dol op palmers (in de pot) the bodyshop.
groetjes lindab

Cynthiiaa zei

Ik ben gek op bodybutters! Gebruik die van The Body Shop en een kokosbutter van Inecto!