zondag 2 oktober 2011

Gosh effect powder 06 Greeny

Ik stond bij de kassa om al mijn spulletjes af te rekenen, zie ik de voordeelbak met allemaal spulletjes van Gosh erin. Meestal zijn de kleuren in zo'n bag niet echt geweldig of gebroken. Ik ging toch even erin kijken en kwam een kleur tegen die mijn aandacht trok. Want was het nou zwart of bruin of groen? Ik wist het niet en besloot 'm voor de helft van de prijs maar mee te nemen.


En nu moet ik zeggen, ik weet nog steeds niet wat voor'n kleur het is! Ik heb 'm geswatcht maar in elk licht is 'ie anders! Nu gaan we er maar vanuit dat het een groene kleur is, aangezien 'ie greeny heet, haha! Hieronder de swatches:


Dit is 'm dus. Ik weet nog niet precies hoe ik hier een goede look mee kan maken, maar ik ga er vast nog wel een look of the day mee maken! Poederoogschaduw is sowieso lastig om mee te werken maar een mooie kleur is het wel!


De verpakking ziet er zo uit van binnen. En oh wat een hell om wat oogschaduw op het plateautje te krijgen! Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik houd 'm op de kop met mijn hand erop maar er komt niets uit. Daar moet ik dan maar nog iets op verzinnen. Weet iemand hoe je dit het beste kan doen? Laat het even weten in de comments!

Ik vind het dus een hele mooie oogschaduw, de verpakking is ook lekker strak zoals we van Gosh gewend zijn. De kleur is moeilijk te combineren maar ik ga mijn best doen.

Gosh Greeny oogschaduw, 3,75 (in de kortingsbak) bij Kruidvat!

See you next time,

Pleun<3

4 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Prachtige kleur! Ik had precies hetzelfde, vandaar dat ik hem in de dop tikte, dan kwam er wat uit. Meestal teveel en teruggooien kon niet meer. Sinds kort gebruik ik de reispotjes van de Etos en daar doe ik een deel van de oogschaduw in. ;D

Anoniem zei

Hee,

I have that same color of eye shadow and had the same problem! But now i am ticking on one side and hold it with my other hand. Maby you can try that?
Xx greatz

Pleun zei

@Cynthia
@Anoniem

Bedankt ik zal het proberen!
(thanks, i'll try!)

Anoniem zei

hoe kan een engles iemand zoiets vertalen?