zondag 30 oktober 2011

Halloween!

Het is bijna halloween, ookal doen wij in Nederland er niet zoveel aan, je hebt vast wel een halloweenfeestje in het verschiet! Daarom heb ik voor jullie de leukste halloweentutorials van nederlandse, en engelse beautylovers opgezocht. Zodat jij het middelpunt van je halloweenfeestje bent.

De eerste is van onze Nederlandse trots op beautygebied: Nikkitutorials. Hier heeft ze een zombielook gedaan, zeker dat je hier  mensen de stuipen op het lijf mee jaagt.



Dan een video van queenbeauty, dit is voor de meiden die niet té eng willen zijn!

Dan nog een van Nikkitutorials, deze isvoor de meiden die gewoon een mooie ooglook willen.

Mascha van beautygloss heeft ook een halloweenlook gemaakt, warning: er zit een flink schrikmomentje in!

En dan nog een voor de meiden die echt allout willen gaan, deze voldermort tutorial. Ik zou t niet gaan doen maar je weet maar nooit, het is sowieso interessant om te kijken!

Nou, ik denk wel genoeg inspiratie! En er is nog veel meer te vinden op youtube als je even halloween intypt!  Ow, en vergeet niet mijn ripped off nail artikel (klik!) , voor de meiden die iets kleins willen doen!

Heb jij nog een halloweenfeestje, en ga je je verkleden?

See you next time,

Pleun.

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Yea, de filmpjes zijn echt leuk! Bij die van Mascha schrok ik mij echt een hoedje!