vrijdag 14 oktober 2011

My phone

 
Vandaag even iets wat niets met beauty te maken heeft. Namelijk mijn nieuwe telefoon! Ik heb een Samsung Galaxy S, gekocht. En oh wat ben ik er blij mee! Ik kan nu altijd en overal op internet, wat wil je nog meer? Ook kan ik altijd glamgloss in de gaten houden. Ik ben helemaal blij! Wil je meer weten? Kijk dan verder.













Ik heb mijn telefoon gekocht bij de belcompany, met een abbonement van Vodafone. Het abbonement heet Bel+SMS+Web200. Mijn abbonement bestaat uit 400 MB internet, en 200 smsjes/belminuten in de maand.


Ik ben echt helemaal blij met mijn nieuwe phone. Ik kan tweeten, facebook'en wanneer ik wil. En Apps zijn natuurlijk ook superleuk! Ook heb ik whatsapp, wat heel handig is. Dat scheelt erg in mijn smskosten. Ik vind het mobiel er mooi en strak uitzien. Het mobiel is ook verkrijgbaar in het wit.

Je bent snel gewent aan het mobiel en kan er snel mee om gaan. Swipe is soms wat moeilijker om te leren maar dit gaat snel genoeg. Ik heb er overigens ook een hoesje bij gekocht, van Valente. Deze was 20 euro, best prijzig maar ik wil mijn mobiel goed beschermen.


Als je nog vragen hebt, stel ze hieronder! Heb jij ook een modern mobiel, of blijf je liever bij je oude cellphone?

See you next time,

Pleun<3

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat is voor ons leuk aan om te weten dat jij een nieuwe mobiel hebt?
wil je opscheppen ofzo?

Pleun zei

@Anoniem, nee hoor! Als mensen op zoek zijn naar een mobiel kunnen ze hier een review lezen en dat is dat ik 'm heel fijn vind!:)

monkey zei

hahaha, anoniem ga niet zo zitten haten, begin je eigen blog ofzo

Anoniem zei

@Monkey doe niet zo zielig ga terug naar de dierentuin

@pleun als mensen op zoek zijn naar een mobiel gaan ze niet kijken hoe fijn JIJ je 'super'mobiel vind, lekker boeiend:S


p.s. als iemand een mobiel zoekt, gaat die wel naar een mobiel site en niet naar glamgloss :S:S:S

Anoniem zei

hoezo een moderne mobiel? heb jij de galaxy s 1 of 2?
dat zeg je er namelijk niet bij

Anne zei

Deze blog is niet alleen gericht op beauty. De berichten kunnen elkendag van elkaar verschillen. Plein probeert met bericht alleen mensen t helpen en haar mening te delen. Misschien is dit bericht niet helemaalnwat jij interressant vindt maar dat verschilt per persoon. We kunnen niet elke dag iets posten wat iedereen leuk vindt.
Xoxo Anne

Anne zei

Ik bedoel hier boven natuurlijk pleun, maar omdat ik op dit moment op een iPad zit gaat die automatisch van pleun plein maken.

Anoniem zei

Ik heb ook een smartphone :) Alleen je hebt maar 400mb, dat is wel verrekte weinig ofniet? Ik heb 1GB en dat haal ik makkelijk. Dan ga je toch over je 400mb geen?

Pleun zei

Als je.het bericht niet leuk vind klik het dan weg:)

Anoniem zei

ik ben het helemaal met pleun en anne eens!