zaterdag 15 oktober 2011

Meest gebruikt make-up producten

Ik houd ervan om alles bij de hand te hebben. Sinds een paar maanden heb ik de handige make-up ordener van de Action. Ik heb 'm op mijn kastje staan en alles/veel van wat ik 's ochtends nodig heb zit er in. Wil je weten wat er allemaal in zit? Lees mee!
We beginnen met het vakje links boven:

Van links naar rechts:
Catrice mascara, our best volume - Essence mascara, 2in1 volume - Hema Concealer - Essence gel mascara - Catrice lipstick, rood - Catrice lipstick, Roze - Essence Lipgloss, licht roze - Essence lipgloss, koraal roze.




En dan nu het gedeelte met de kwasten en dergelijken. Wat je ziet is: een klein stukje van een nagelvijl, gekregen van mijn schoonzus, dus ik weet niet waarvandaan/welk merk - Hema eyeshadow kwast - Hema foundation kwast -Hema wenkbrauw borsteltje - Essence blush kwast - Hema nagelschaartje (komt uit een pakketje die je niet meer kunt kopen)





Dan gaan we door met een paar simpele dingen die voor zichzelf spreken: Etos oogpotlood - Essence I ♥ Style eyeliner - Labello soft Roses - Hema pincet - Kruivat wattenstaafjes






En dan als laatst: Maybelline New York foundation - Essence blush - Hema puntenslijpertje.








Dit waren de make-up producten die ik het meest gebruik. Vragen? laat die achter bij de comments.
Wat is jouw favoriete make-up product?

xoxo Anne




















2 opmerkingen:

Renate zei

Leuke producten! Zo te zien gebruik je veel essence :P. Maar dat is ook een goed merk! Mijn lievelings make-up product is denk ik mijn mascara en concealer. ( Al hou ik ook heel erg van me eyeliner en poeder <3. Maar zonder mascara of concealer zou ik nooit de deur uit gaan :P )

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de Foundation van Maybeline NewYork en de essence blush. (:

Liefs.

Cynthiiaa zei

Leuk artikel! Dat zwarte oogpotlood van de Etos is echt fijn! Mijn favoriete product is de fixeerspray. :)