maandag 14 november 2011

Bestelling!

Ik heb een paar dagen geleden een bestelling gedaan op www.sieradenkistje.nl. Tot mijn grote verbazing was het binnen 2 dagen al binnen. Ik had het op een zaterdag besteld en op maandag was het al binnen. Ik was dus al in shock maar toen ik het doosje open deed werd mijn shock nog erger. WAT LEUK! Wil je zien wat ik heb besteld? Lees dan verder!



Het pakketje kwam goed stevig binnen. Met bubbeltjesplastic was alles stevig verpakt. De sieraden zelf zaten in een schattig rood doosje met een visitekaartje. Ook daar zaten de sieraden weer in een apart zakje in. Het doosje was echt heel schattig en geeft echt iets extras aan je bestelling.


Als eerste beginnen we met de sorrenring. Ow wat heb ik hier veel reacties op gekregen!
Jongens en meiden werden helemaal gek toen ze 'm zagen. En ik ook. Nog nooit ben ik zo enthousiast geweest over een ring. En dit is nu dan ook mijn leukste ring in mijn ringenstash!


Kijk dan hoe leuk, ow ik kan er niet stoppen met erover praten, haha! De ring was maar 6,95 euro en ik ben er echt superblij mee.

Dan de robotketting. Het is een robotje met een werkend klokje erin. Ook hierop heb ik veel reacties gekregen, alleen maar positief! De ketting zelf is vrij lang en dat vind ik heel mooi. Het klokje erin vind ik echt superleuk staan en ook efficient!


Deze ketting was 12,95  euro. Ook hier ben ik heel erg blij mee!


www.sieradenkistje.nl is een erg leuke site met heel veel leuke sieraden, eigenlijk wou ik alles kopen!

See you next time,,

Pleun.

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ah, de snorrenring is echt cute!