zaterdag 26 november 2011

Mijn daily makeup routine!

Oef! Die thumbnail is a little bit creepy!
Jaa, alweer een filmpje! Ik merk dat ik het heel leuk vind om filmpjes te maken. Het is nu ik een nieuwe laptop heb ook veel gemakkelijker voor mij, en HD! Mijn webcam deed het op de andere niet, en op deze laptop wel dus vanaf nu HD-kwaliteit. Vandaag laat ik jullie zien hoe ik mijn makeup elke dag voor school doe. Geen uitleg, versneld met muziek eronder. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, laat het me weten! Voor een lijst met gebruikte producten, klik verder...





Mascara : The collosal van maxfactor
Eyeliner: i love stage van Essence
Wenkbrauwpotlood: Hema, kleur 10
Wenkbrauwgel: Essence
Poeder: Essence express powder
Blush: Catrice
Concealer: Catrice


Als je nog vragen hebt stel ze hieronder! Ook zijn film-ideeën altijd welkom!


See you next time,


Pleun<3

Geen opmerkingen: