maandag 28 november 2011

De leukste online shops!

Zoals jullie misschien wel weten shop ik best vaak online. Ik vind dat je online altijd veel leukere dingen tegekomt dan in de winkels, en je kan ook wat gerichter zoeken. Van sieraden naar nailart-stuff, je kan het vinden! Vandaag wil ik jullie dat ook mijn favoriete webshops laten zien, en vergeet niet om je eigen favoriete webshops te posten!



De eerste webshop is http://www.mardymakeupshop.nl/. Dit is de webschop van Marian en Mandy en je vind hier veel nail artspullen maar ook sieraden en kleine hebbedingetjes. Ik heb onder andere hier mijn penselenset, dottingtools en nagelwielen vandaan (klik!). Sinds kort kan je hier ook konad kopen, en nog veeel meer! Zeker even leuk om een kijkje te nemen. Ik heb hier nog nooit sieraden gekocht dus daar kan ik geen ordeel over geven.


De pakjes komen altijd goed verpakt aan en meestal krijg je nog een leuk presentje erbij, de kwaliteit is tot nu toe altijd goed geweest! Ze hebben ook sinds kort een echte winkel in Nieuw-Loosdrecht, daar geven ze ook nailartfeestjes!

De 2e shop die ik jullie wil laten zien is http://www.hetsieradenkistje.nl . Deze shop is echt ge-wel-dig. Je vind hier de leukste sieraden met een vintage touch eraan. Ik kan echt uren op deze site rond kijken. Alle sieraden zijn gewoon leuk! Ik heb van het sieradenkistje mijn geliefde snorrenring en robotketting! Check deze shop zeker even want het is zo'n leuke shop!


Dit waren ze al! Laat jou favoriete shops achter in de comments!


See you next time,


Pleun<3

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ik kon beide webshops nog niet, even een kijkje nemen!