dinsdag 29 november 2011

My birthdaay!

147844800236818516_7bkzpuci_c_large
Jaa, ik ben bijna jarig! 30 november is de dag! Ik wil jullie laten zien wat ik op mijn verlanglijstje heb staan. Niet alleen voor mijn verjaardag, maar ook voor sinterklaas. Ik heb wat beauty-gerelateerde spullen en nonbeauty. Iedereen kijkt uit naar de feestdagen voor gezelligheid, familie maar ook cadeautjes! Ik heb mijn verlanglijstje gemaakt zodat jullie er inspiratie uit kunnen halen! Voor mijn verlanglijstje kijk verder... 

Ten eerste Heat van Beyoncé. Heat rush heb ik al en ow, wat vind ik m lekker! Het liefst doe ik 'm elke dag op maar dit vind ik zonde. Heat rush is de lichtere, speelsere versie van Heat. Daarom wil ik heat ook graag, het is een wat zwaarder geurtje voor bijvoorbeeld de wintermaanden. Perfect dus!

Sieraden.
Heel basic stuff dit, maar die zijn altijd welkom! Ik hou van ringen, kettingen armbanden. Love it all! Ik vind het altijd leuk om deze te krijgen. Stiekem heb ik voor mijn verjaardag een nieuwe ring gekocht van helemaal zilver. Hier komen nog foto's van!


Topcoat van Seche vite
Mijn geliefde topcoat is al bijna weer op! Ook is de topcoat erg dik geworden, waardoor ik niet goed meer kan lakken met deze lak. Als ik deze niet krijg ga ik hem dan ook zelf kopen na de november en december maanden. 

Dit was het alweer. Ik wil niet hebberig overkomen, het is gewoon een lijstje waar jullie misschien ook inspiratie uit kunnen halen! Ik kijk altijd lang uit naar mijn verjaardag, niet om de cadeautjes maar het is gewoon zo leuk! Alle felicitaties, i love it! Ik zal op mijn verjaardag ook een outfit of the day plaatsen en een filmpje maken van alle cadeautjes als het genoeg is om een leuk filmpje van te maken=). Je zag een paar cadeautjes al in de shoplog die ik 2 dagen geleden. heb geplaatst. Ook heb ik 2 filmpjes in het verschiet dus dat kan je ook verwachten!

See you next time,

Pleun<3

1 opmerking:

LindaB zei

wat grappig, dan ben ik ook jarig! In ieder geval alvast gefeliciteerd en maak er een mooie dag van morgen!