vrijdag 18 november 2011

Nail art tutorial: Konad

Het was heel lang geleden (een week bijna) dat ik nagellak op had, ik begon weer een beetje te prutsen met nagellak en daar kwam een design uit! Voor jullie heb ik er een tutorial van gemaakt, dus kijk mee!






Begin met een basecoat en een basiskleur

Maak je imageplate schoon


Lak de mal met zwart, niet te dun!


Schraap de overige nagellak eraf


Ga met je stamper erover heen


Het design zit nu op de stamper


Ga  met de stamper met een een rollende beweging over je nagel heen


Maak met zwarte nagellak een french tip

En dat was het al! Ik hoop dat het duidelijk is en als je het zelf probeert stuur alsjeblieft een foto, lijkt me superleuk om te zien! Hieronder nog even een foto met de producten die ik gebruikt heb:


Catrice base en topcoat
Essence Fabolous
O.P.I. (naam onbekend)
Imageplate M57
Stamper en schraper van Essence

See you next time,

Pleun.

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Konad! Mooie nailart, dat plaatje heb ik ook, zo handig! Sowieso ben ik een Konadfan.