woensdag 16 november 2011

Papillotten-hair: The results!

Ik heb een heerlijk nachtje geslapen met papillotten in mijn haar en ben een dagje naar school geweest. Maar hoe zagen de krullen er vanochtend uit en hoe zitten ze nu? Benieuwd?

Het uitdoen gaat eigenlijk het zelfde als het in doen alleen dan niet naar boven, maar naar beneden rollen. Mijn haren waren echt super kort zo! Nu ga voorover hangen met je haren. Ga met je handen door je haren en schud alles een beetje los. Daarna heb ik er flink wat haarlak in gesprayt en wat in model gebracht.
Mijn haren stap voor stap vanochtend:


Nou dit hierboven was allemaal rond 7:30 en we zijn nu al wat uurtjes verder. Toen ik thuis kwam zag het er zo uit, maar ik heb natuurlijk op de fiets gezeten dus het zit nogal warrig. Er zit dus nog redelijk wat krul in, maar als ik zwaar haar zou hebben zag het nu niet meer zo uit. Ik denk dat dan alles er al uit zou zijn. Als je haar warrig is kam het natuurlijk even door, dat heb ik gedaan en nu ziet mijn haar er zo uit: Ik vind het er zo mooi uitzien en eigenlijk vind ik dat het zo mooier is dan van ochtend, maar dat kan ook liggen en het idee dat het zo kort leek vanochtend.
Mijn haren stap voor stap nu:

Wat vinden jullie? Hoe zien jullie krullen er uit na een schooldag?

xoxo Anne

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Waaaauw, gorgeous! Krullen staan zo mooi. :) Bij mij zakken ze vet snel uit, met papilotten toevallig niet. ;D