zondag 4 december 2011

Cadeautjes sinterklaas en bdayy!

Ik heb weer een filmpje voor jullie en deze keer over de cadeautjes die ik heb gekregen! Wij hebben op 3 december pakjesavond gevierd en daar heb ik natuurlijk cadeautjes gekregen. Ook was ik laatst (30 november) jarig, en daar wou ik ook nog wat cadeautjes van laten zien! Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat in de comments achter wat voor'n cadeautjes jíj hebt gekregen! Ow en lees nog even verder want ik ben een cadeautje vergeten en dat is een van de leukste!









Ketting  ook deze ketting heb ik nog gekregen, superblij mee natuurlijk! Deze was van sieradenkistje.nl waar ik wel vaker wat over geschreven heb!


Bedankt voor het kijken!


See you next time,


Pleun.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je moet eigenlijk een film-review van een aantal films maken, die je nu hebt gekregen. Lijkt me leuk! ;)
x

Pleun zei

Goed idee! Ik ga eraan werken:)