woensdag 7 december 2011

Graceland heels

Iedereen die mij kent weet dat ik niet echt groot ben , of nou ja gewoon echt klein. De beste oplossing daarvoor is hoe dan ook: hakken! Om met mijn maat schoenen leuke hakken te vinden  is niet heel makkelijk. Uiteindelijk ben ik er dan toch in gelaagd en ben ik geen 1,54 meer, maar 1,61!


Ik was laatst in de van Haren en vond eerst dit paar:
  
Helaas waren deze niet in mijn maat. Daarna had ik ze nog in het zwart gepast, maar die vond ik minder leuk, dus die vielen helaas af. 

Toen ik later om de site van van Haren ging kijken kwam ik deze tegen:


 
Deze heb ik uiteindelijk gekocht en ik ben er echt zoo blij mee! Deze hebben ze trouwens ook in het zwart, rood, geel (deze heeft mijn zus gekocht en zijn echt heel erg leuk in het echt) en in het blauw:





Ik zit er over te denken om de bruine met bont misschien erbij te kopen, maar daar ga ik nog even over nadenken. Alle hakken van hierboven zijn van Graceland.

Prijzen:
Met bont: €29,90
Zonder bont: €24,90

Welke hakken van hierboven vindt jij het leukst? Draag jij vaak hakken?

xoxo Anne

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Leuke hakken! Ik draag wel eens high heels, ze moeten wel hoger dan tien cm zijn anders vind ik ze niet leuk staan bij mijzelf. Echt raar xd