zondag 11 december 2011

Music of the moment!

In music of the moment laat ik de muziek zien die ik op het moment in mijn afspeellijst heb staan. De muziek die ik steeds weer opnieuw en opnieuw draai. Soms oude, soms nieuwe muziek. Kijk je mee?





Ten eerste Kabalis van Jurk. Jurk is de band van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven. Alvast een waarschuwing ze komen nog 3 keer terug. Soms heb ik gewoon zo'n tijd dat ik heel veel van een bepaalde band luister en nu is dat Jurk! Kabalis is het nieuwste nummer van Jurk, van hun nieuwe album. Het is een heel vrolijk liedje, ik vind 'm super!


Dan een liedje van een van mijn grootste inspiraties en helden, Beyoncé! Ik kijk erg tegen haar op en vind d'r echt geweldig. Misschien weet je het wel, maar ik hiphop! Bij hiphop dansen we nu op dit liedje van Beyoncé. Sindsdien doe ik 'm elke dag, en pfoeeh wat wordt je moe van het mee dansen. Desalniettemin vind ik 'm lekker!




Zoals ik al zei nog een liedje van jurk. Deze keer een wat oudere namelijk ''Zou zo graag''. Dit liedje ken ik al een hele tijd en ik ben m de laatste tijd weer gaan luisteren. Ik kan 'm dan ook helemaal mee zingen. Een gouwe ouwe!




Het volgende liedje is een supervrolijk liedje. Ik had nog nooit van Andy Grammer gehoord maar wat vind ik m leuk. Ik hoorde dit liedje bij een programma op tv en heb 'm gelijk opgezocht. De tekst is super oppeppend net zoals het liedje zelf. Super blij wordt ik hiervan!




En het laatste liedje, en ja hij is weer van Jurk! 'Niemand'. Zo'n mooi liedje met een mooie boodschap. Wederom kan ik het liedje helemaal meezingen. Niemand gaat over een jongetje die gepest wordt, en dat kan twee kanten op. Er zijn dus ook 2 versies gemaakt met allebij een ander eind. Een positief, een negatief.


Dit was 'm weer!


See you next time,


Pleun.

Geen opmerkingen: