vrijdag 9 december 2011

Hé, wie ben jij?

Ik ben benieuwd. Benieuwd naar wie jíj bent! Zoals je misschien gezien hebt hebben we 10 followers op bloglovin' en er komen elke dag rond de 30 mensen op deze blog. Maar er zijn maar 1 of 2 vaste commenters. Dus ik ben benieuwd. Wie ben jij? Als je wil vul dit lijstje hieronder in en zet eventueel je eigen blog erbij, ik vind het super om daarop te kijken! Ik vul m zelf alvast even in hieronder!


Wat is je naam?  (Pleun)
Waar woon je?  (Bergharen)
Hoe oud ben je?  (15)
Hoevaak kom je hier op glamgloss?  ( 1/2 keer per dag)
Wat vind je leuk/niet leuk aan glamgloss?  (jou antwoord!)
Heb je nog een eigen blog, zoja post m hier! (www.glamgloss.tk)


Ik hoop dat jullie het in willen vullen ik zou het super vinden!


See you next time,


Pleun<3

Geen opmerkingen: