zaterdag 14 januari 2012

Fresh vanilla lipbalm

Ik was laatst in de h&m en zag een lippenbalsem liggen voor €1,-! Meenemen dus. Maar wat vind ik nou van deze lipbalm van de h&m? De lipbalsem ruikt heel lekker, ik vind 'm trouwens meer naar kokos ruiken dan naar vanille, zou wel aan mij liggen.















De lippenbalsem maakt de lippen goed vet, en laat geen kleurtje achter. Geen verrassing want de balsem is natuurlijk wit. Dit is geen nadeel, wat wél een nadeel is van de witte balsem, is dat hij heel erg vies word. Als je er met een vinger doorheen gaat, komen er snel bruine strepen in, ookal heb je je handen net gewassen!




Ik vind de verpakking echt té cute. Het patroontje en de witte en gele tonen zien er echt schattig uit. De verpakking zelf is gewoon praktisch, niets op aan te merken.


Deze lippenbalsem is oké. Niet heel speciaal, maar niet verkeerd! Voor €1,- hoef je 'm absoluut niet te laten liggen! 


See you next time,,


Pleun.

Geen opmerkingen: