zondag 15 januari 2012

Me singing...

Een tijd geleden hebben jullie een zingfilmpje van Anne gezien. Net zoals Anne hou ik ook heel erg van zingen en doe dan ook niets anders de hele dag. Ik zat al heel lang te twijfelen om een zingvideo te maken. Het is toch iets anders dan een ''gewoon'' filmpje. Ik heb zelf al vele zangfilmpjes gemaakt maar nog nooit iets online gezet. Tot nu. Ik vroeg advies aan m'n lieve nichtje (dankje emma!) en ze zei dat ik m online moest zetten. Dus bij deze. Ik heb A-team van Ed sheeran gezongen. Ik vind het een supermooi liedje, vandaar! Laat me weten wat je ervan vind. Dit filmpje staat trouwens niet op het glamglosskanaal, deze wilde ik graag op mijn persoonlijke kanaal omdat ik denk dat ik meer zingfilmpjes ga maken. Genoeg gelult nu, ik hoop dat jullie het leuk vinden!:)


See you next time,
Pleun.

Geen opmerkingen: