dinsdag 10 januari 2012

Mijn beautyvoornemens!



Inmiddels is het nieuwe jaar alweer begonnen maar ik wil toch even mijn beautyvoornemens delen! Je weet wel, die dingen die er vaak bij inschieten maar die je tóch wilt doen. Ik heb er een paar en laat ze nu aan jullie zien!


Lemony flutter
Misschien heb je al wel eens van lemony flutter gehoord, het is namelijk een heel bekend product. Het is een nagelriemcrème van lush die wonderen schijnt te doen. Nou probeer ik deze al een jaar in handen te krijgen maat het lukt me maar niet. Dit jaar móet ik m krijgen!


Vaker oogschaduw 
Ik vind het superleuk om mezelf op te maken en sta soms echt versteld van hoe mooi het eruit kan zien. Ik denk dan altijd, waarom doe ik dit niet vaker?! Naar school bijvoorbeeld. Maar nee, ik ben daar té lui voor 's ochtens haha. Toch wil ik dit jaar vaker oogschaduw dragen.


Echt nodig?
Alleen make-up (en nagellak) producten kopen die ik écht nodig heb, of écht graag wil hebben. Ik gooi vaak iets in m'n mandje met de gedachte, ach voor die prijs! Nee, alleen als ik het écht wil.


Body and hairstuff.
Ik wil meer producten voor mijn lichaam en haar gaan kopen. Scrubs, serums, bodylotions, ik wil het allemaal uitproberen. Ik wou dat ik een Lush in de buurt had want dan kon ik nu al beginnen! Mijn haar wil ik ook beter gaan verzorgen, en proberen de goede producten te kopen.


Perfecte producten
Ik wil de perfecte producten vinden. Ja, dat wil iedereen wel. Maar de perfecte producten voor mij. Ik heb geen een product waar ik echt van zeg, já dat is nou hét product voor mijn haar/ogen/lichaam. Ik wil dingen uitproberen en uiteindelijk producten vinden die mij helemaal bevallen.


Dit waren mijn beautyvoornemens. Aan het eind van 2012 gaan we bekijken of het is gelukt! Wat zijn jou beautyvoornemens?


See you next time.


Pleun.