maandag 9 januari 2012

youtubekanaal: TotallyCoolNails

Ik was laatst op youtube verschillende filmpjes aan het kijken om weer een beetje nail art inspiratie op te doen, toen ik op dit nail art kanaal terecht kwam. Dit kanaal heeft super leuke nail arts die verschillen van makkelijk tot wat moeilijker.



Ik heb drie favorieten nail arts:


Deze nail art vindt ik echt zo schattig! De biggetjes zijn echt super leuk gedaan. Het  leukst vindt ik dat die niet heel druk is en ook niet meteen de volledig nagel bedekt.


Ook deze vind ik echt super leuk en zo heel moeilijk is die niet. Deze ga ik binnenkort zeker een keer uitproberen!


Via dit filmpje ben ik op TotallyCoolNails gekomen. Een vriendin van mij en ik 'houden' van snorren, dus ik denk dat ik deze maar eens samen met haar ga proberen te maken. Trouwens deze is echt niet moeilijk, dus zeker een aanrader om te proberen.

Wat vinden jullie de leukste tutorail van TotallyCoolNails?


xoxo Anne





Geen opmerkingen: