vrijdag 8 juli 2011

Gosh velvet touch eye liner

Ow, wat wilde ik deze eyeliner al lang hebben! Ik zat er al heel lang naar te kijken, maar steeds als ik het in mijn handen had legde ik het toch maar weer terug. Waarom? De prijs, ik wil best wat geld uitgeven aan goede make-up maar ik heb ook slechte verhalen over Gosh gehoord dus de twijfel was altijd daar. Maar toen ik in Arnhem shoppen was en ik zag ‘m in de kortingsbak voor de helft van de prijs liggen, móest ik ‘m meenemen! Maar was het ’t waard?




Dus ik heb ‘m eindelijk! Ik heb de eye liner in 004 green boost, 1,2 gram met groene waterproof eye liner. Zoals het plaatje hieronder heb ik de eye liner uit de kortingsbak gevist, voor maar €3,50! Toen ik alle stickers eraf had gepeld, kwam de eye liner tevoorschijn. En wauw, wat was ik blij. De kleur van de eye liner is licht groen met heel wat shimmer.




Hierboven de swatches. De eye liner is goed gepigmenteerd en het is een erg vette eye liner. Hierdoor zou je ‘m goed als oogschaduwbasis kunnen gebruiken, hoewel ik dit niet aanraadt. Dit potlood is meer bedoeld voor onder of boven je oog. Door de groene kleur met shimmer krijg je een hele frisse oogopslag, ik vind het potlood erg mooi. Hieronder zie je de eye liner op mijn oog, onder en boven. De eerste foto is zonder de liner en de 2e met.


Dus ik ben tevreden over het potlood voor deze prijs. Voor €7,- vind ik hem trouwens niet zó goed, maar voor de €3,50 die ik ervoor heb betaald is het een goed potlood. Ik heb ‘m trouwens ook al geslepen, dit ging prima.

Gosh vevelt touch eye liner €7,- (of 3,50 in kortingsbak) verkrijgbaar  bij Kruidvat.
Ben jij te spreken over de producten van Gosh, of vind je het iets te duur?

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: