zaterdag 9 juli 2011

Feel good songs

Ik houd er van om 's ochtends voor de spiegel te staan en me op te maken. Het liefste probeer ik de hele dag allemaal verschillende looks uit en ben ik met niks anders bezig. Om het opmaken nog leuker te maken en ze zelf toch nog wat mooier te voelen heb ik een lijstje gemaakt met Feel good songs.








Ik heb de lijst eerlijk gezegd niet zelf samen gesteld, maar uit het Mooi Blond boek van natuurlijk Blond Amsterdam. Hier is het lijstje:
01. You are so beautiful - Joe Cocker
02. Beautiful - Christina Aquilera
03. Beauty contest - No Doubt
04. Natural woman - Aretha Franklin
05. All that I got, the makeupsong - Fergie
06. I feel pretty - Westside story soundtrack
07. Pretty woman - Roy Orbinson
08. Vogue - Madonna
09. Cover girl - Ru Paul
10. Pretty girl - Eric Clapton

Sommige nummers heb ik moeilijk kunnen vinden, maar nummer als Vogue, Beautiful en You are so beautiful zijn zeer bekende nummers en dus makkelijk te vinden.

Heb jij een favoriete Feel good song?

Geen opmerkingen: