donderdag 14 juli 2011

Nail art-battle : Games!

We hebben een spin aan de fruitmachine gegeven en het thema games is eruit gerold! Wij gaan allebij een nail art maken met dit thema en uiteindelijk wordt er een winnaar gekozen!

De regels nog een keer (met een kleine aanpassing):
  • De nail art moet met het thema te maken hebben
  • De nail art moet zelf bedacht zijn, maar mag geïnspireerd zijn op een andere
  • Alle soort nail art-materialen mogen gebruikt worden
Binnenkort komen de designs online en wordt de winaar gekozen!

See you next time, Pleun
xoxo Anne

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ow ben echt heeeeel erg benieuwd, volgens mij wordt het echt heeeel gaaf!
xx

Anoniem zei

wij zijn voor anne, zij is echt veel beter!

Anoniem zei

ik ben ook voor anne ! :D die andere is slecht :S

Anoniem zei

en ik ben voor pleun woeehoee.
moet je het resultaat zien,
veel mooier dan die andere.

als er nu gestemd word is het alleen maar
vriendjespolitiek i think..
want die van pleun is toch sowieso mooier,
kan je tenminste zien wat er op staat..

Anne zei

Ik ben het eens dat mijn nail art niet erg duidelijk is, maar dat heb ik al uitgelegd bij de resultaten. Maar iedereen heeft zijn eigen mening en voor alle meningen sta ik open.
Xoxo Anne