woensdag 31 augustus 2011

op de rode loper van de MTV video music awards

Het bericht van 7 uur was nogal kort daarom nu nog een bericht. De MTV video music awards van dit jaar zit er weer op. Bij een grote gelegenheid hoord natuurlijk een rode loper. En op een rode loper kun je alle celebs spotten in hun mooiste outfits. In dit bericht laat ik jullie zien in welke outfits een paar celebs de rode loper op gingen.


Laten we beginnen met de vrouw dit groot nieuws is deze dagen, Beyoncé!
















Ik vind deze jurk erg mooi en hij staat haar echt geweldig als het aan mij ligt. 

De tweede die ik jullie ga showen is Miley Cyrus.
Ik ben niet helemaal weg van deze jurk, ik vind het trouwens wel echt een jurk voor Miley.

De volgende is Adele.
Ik had eerlijk gezegd al verwacht dat het iets zwarts ging worden bij Adele. Alleen ben ik niet weg van het model. Ik moet wel zeggen dat ik haar haren echt geweldig vind!

Selena Gomez is de volgende.
De jurk staat er mooi en ik vind het leuk dat hij aan de voorkant kort is, aan de achterkant lang en dat de achterkant ook een beetje over haar benen heen valt. De boven kant van de jurk vind ik minder mooi, vanwege het kant en de veren die gebruikt zijn (ik weet alleen niet helemaal zeker of het kant en veren zijn).

Deze outfit herkennen jullie misschien wel van het bericht van Pleun over Gaga's looks in haar nieuwe video clip. Gaga kon het natuurlijk laten en verscheen als de mannelijke Gaga bij de MTV awards.
Deze look heeft verder, denk ik, niet veel uitleg nodig.


En de laatste die ik laat zien aan jullie is Katy Perry. Ook zij liet de mooie elegante jurk in de kast hangen voor een spetterende outfit.

De foto is een beetje onduidelijk, maar je kunt de outfit zien. Als ik Katy Perry was geweest was ik toch meer gegaan voor een jurk Selena of Beyoncé.

Wat zal jij dragen naar zo'n gelegenheid?
xoxo Anne

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ik vind Gaga het leukst eruit zien.