donderdag 4 augustus 2011

Review: Harmony time

Harmony time is de nieuwe douchecrème van Nivea. Op de voorkant van de fles staat geschreven: Ontspan je zintuigen met de zachte geur van witte rozen, terwijl de zijdezachte douchecrème met verzorgende amandelmelk verandert in een heerlijk zacht schuim. En deze douchecrème ruikt inderdaad naar rozen en verandert naar een tijdje in heerlijk ruikend en heerlijk zacht schuim. Deze douchecrème is niet alleen heerlijk voor het opfrissen van je lichaam, maar ook fijn om te gebruiken tijdens het scheren van je benen vanwege het schuim.
Nivea kwam met een aanvulling van de douchecrème lijn. Die aanvulling bestaat uit: Happy time, Free time en Harmony time. Op de site van Nivea worden de douchecrèmes als volgt beschreven:

Happy time:
 Genieten onder de douche. Laat je huid heerlijk ruiken naar sinaasappelbloesem en voel de verzorging van voedende bamboemelk.

Free time:
zacht je huid met deze hydraterende douchecrème verrijkt met Aloë melk en de verkwikkende geur van stervrucht.

Harmony time (deze staat bovenin al, maar hier komt die nog een keer):
Ontspan je zintuigen met de zachte geur van witte rozen, terwijl de zijdezachte douchecrème met verzorgende amandelmelk verandert in een heerlijk zacht schuim.

Als ik al deze omschrijvingen lees zal ik als eerst kiezen voor Harmony time, maar dat kan liggen aan dat ik deze al heb. Na Harmony time zal ik kiezen voor Happy time, omdat ik gek ben van alles waar sinaasappel in zit! Free time spreekt mij het minst aan, omdat deze de geur heeft van stervrucht en daar ben ik niet echt gek op. Ik ben van plan om deze douchecrèmes op de volgorde van voorkeur uit te proberen en ik ben al begonnen met Harmony time en hij is echt geweldig. De omschrijving die op de voorkant van de fles staat klopt naar mijn mening helemaal!

Heb jij een van deze douchecrèmes? Welke is naar jouw mening het fijnst?

xoxo Anne


Geen opmerkingen: