zondag 18 september 2011

Acryl nagels

Acryl nagels zijn een beter vorm van opplak nagels. Deze nagels moeten worden opgezet door iemand die een cursus heeft gevolgd. Ik heb het geluk om zo'n iemand te kennen, namelijk mijn 'schoonzus'. Ik heb nu iets langer dan een weekje een laagje acryl over mijn eigen nagels heen, dus geen verlenging, zoals je dat vaak tegen komt. Ik heb 2 jaar geleden een tijdje gel nagels gehad een vorig jaar acryl nagels met een verlenging. Als je acryl nagels hebt dan glanzen je nagels meer en ze zijn sterker en worden ook wat langer. Wil je meer weten over acryl nagels? Lees dan verder!



Met acryl nagels kun je alle kanten op, je kunt ze zelf lakken, zoals ik, je kunt glitters, french manicureen ga zo maar door. Ik zelf wil ook gaan sparen op een cursus te volgen voor acryl nagels, maar dat wordt wel even door sparen. Je moet wel, als je acryl nagels langer wilt hebben, na een tijdje de acryl nagels laten 'bijvullen'. Waarom? Omdat je nagels natuurlijk gewoon door groeien en de acryl op de plaatst bplijft en dus mee groeit. dit noem je uitgroei. Ik heb nu na bijna 2 weekje al wat uitgroei, maar zo erg is het bij mij nog niet.

Verder kun je alles met acryl nagels doen wat je normaal ook doet, maar ga je nagellak verwijderen van je acryl nagels dan kun je het best nagellak remover ZONDER aceton kopen.. Ik zelf ben best blij dat ik iemand ken die dit doet, want ik zelf ben echt helemaal weg van acryl nagels.Ik kan zo helemaal los gaan op mijn nagels met nail art, haha.  De prijzen verschillen wel per persoon, ik kan jullie dus geen gemiddelde prijs geven.   Wel vind ik dit een aanrader voor mensen met korte, slechte nagels. Als laatst wil ik jullie een filmpje laten zien van Masha, www.beautygloss.nl , dit filmpje gaat niet over acryl maar gel nagels, maar zo kan ik jullie toch een beetje het voordeel laten zien van acryl/gel nagels. Volgens mij is namelijk het enige verschil tussen gel en acryl, dat acryl sterker op de nagel zit en dus beter blijft zitten. Misschien dat ik binnenkort/ooit nog een filmpje maak waarin ik jullie alles laat zien over acryl nagels: de spullen, het aanbrengen en al het andere wat erbij komt kijken, maar ik kan dit niet beloven.
Hier komt het filmpje:


heb jij ooit gel of acryl nagels gehad? Wat is jouw ervaring?


xoxo Annr









Geen opmerkingen: