zaterdag 17 september 2011

Catrice colour infusion longlasting lipstain

Zo, dat is een hele mond vol! Ik liep weer eens in de Kruidvat en kwam deze lipstains tegen. Ik ben al wat langer op zoek naar een kleur voor mijn lippen omdat mijn lippen veel littekens hebben, die ik misschien met een mooie lipkleur kan verbergen! Ik nam de lipstain Red & The City mee. Ik was thuis en probeerde 'm uit, maar het bleek een hele donkere kleur te zijn, heel anders dan ik had verwacht. Dus ik kwam weer in de kruidvat en heb ook de iets lichtere Rose Wood Avenue meegenomen. Kijk je mee?
Dus ik heb de kleuren 050 Red & The City en 020 Rose Wood Avenue. Hieronder lipswatches, warning: Mijn lippen zijn dus erg beschadigd, ik heb altijd scheurtjes en doordat ik ongeveer 1 x in de 2 maanden een koortslip heb, heb ik daarom ook littekens!


nude

Red & The City

Rose Wood Avenue
De lipstains werken goed, het is wel een moeilijk om ze precies aan te brengen. Je ziet de stains goed zitten, ze dekken niet helemaal maar dat is ook niet erg. Ik heb nog niet kunnen testen of ze de hele dag blijven zitten, omdat ik toch erg moet wennen aan de kleuren op mijn lippen en ik vind ze iets te heftig nog voor school. Heel raar, maar ze ruiken echt superlekker, heel fruitig!

Zoals je ziet is Red & The City een echt rode kleur. Laat je niet lijden door de kleur van de stick want hier klipt helemaal niets van! De verpakking is erg roze, en dat is dus níet de kleur. Het is een echt knalrode kleur, leuk voor een feestje bijvoorbeeld!
Rose wood avenue (hier zijn de scheurtjes op mijn lip goed zichtbaar) is een meer vampy kleur, het neigt een heel klein beetje naar paars. Ook hier is de kleur van de stick niet de kleur van de stift zelf!

Omdat ik Red & The City hier op de foto niet helemaal tot zijn recht vind komen heb ik hieronder nog een full-facefoto met Red & The City:


De sticks kosten 4,99 per stuk, maar let op! Het is een limited Edition van Catrice dus je moet er snel bij zijn!

See you next time,

Pleun<3

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hadden ze ze ook een beetje in nude kleuren?
ze zien er erg fijn uit!

Pleun zei

@Anoniem bij de kruidvat bij ons hadden ze alleen deze 2 kleuren, ik dacht dat de roze nude was maar blijkbaar niet dus!