woensdag 28 september 2011

Anne gaat vreemd!

Hmm, misschien een beetje aparte titel zou je vast denken, maar ik kan het uitleggen! Het is niet zo dat ik echt vreemd ga! Met deze titel wil ik eigenlijk mijn nieuwe 'rubriek' aankondigen.
In deze 'rubriek' komt er elke keer een filmpje waarin ik een bepaald product ga behandelen. Dat is een review, denken julli enu vast. Dat klopt alleen geef ik er een kleine draai aan. Ook doe ik niet alleen, in elke filmpje helpt een andere vriendin van mij om ook haar mening te geven.Zo'n filmpje verschijnt waarschijnlijk 1 keer in de maand en als ik het niet al te druk heb 1 keer in de 2 weken. Heb jij nou toevallig producten waarover jij twijfelt?Geef ze door via de comments of mail ze (kijk bij contact) en een vriendin en ik testen het uit!

xoxo Anne

Geen opmerkingen: