donderdag 29 september 2011

Tag: Hoe fake ben jij?

Ik zag een leuke tag op een beautyblog en ik dacht die móet ik overnemen! Het gaat erover over hoe fake jij eigelijk bent. Ik denk dat ik helemaal niet fake ben, ik zeg altijd waar het op staat en draag geen plamuurlagen make-up. Maar laten we gaan kijken!


Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
 
Nee en dat lijkt me wel logisch. Ik moet wel toegeven dat ik er serieus overna heb gedacht om een ooroperatie te doen. Ik heb geen heel erge flaporen, maar ze zijn er duidelijk. Ik heb daar een hele tijd heel erg mee gezeten, ik deed nooit een staart in zonder dat mijn oren onder het haar zaten. En eigelijk nog steeds niet. Nu wil ik geen ooroperatie meer, ik ben mooi zoals ik ben hoewel ik me er toch altijd nog wel een beetje aan irriteer.

Gebruik je valse wimpers?
Alleen met carnaval!
Kun je nog zonder make-up?
Ja, ik zou wel zonder make-up kunnen. Maar liever niet:)



Draag je nepnagels?
Nee, een keer gedaan en wat een hell. De nagellaklijm zat overal en toen ze naar 1 dag er alweer afsprongen duurde het nog een week om het lijm van mijn nagels af te krijgen!

Verf je je haren?
Ook nog nooit gedaan!
Ga je onder de zonnebank?
Nope.

Gebruik je selftanners?
Nee, ik gebruik geen eens bronzer.

Heb je tattoo’s?
Ook niet en ook niet van plan om te nemen!

Nou dat was het. Helemaal niet fake dus! Ik heb niets van de hele lijst gedaan haha! Als je 'm wil overnemen ik tag jullie allemaal!

Ben jij fake?

See you next time,

Pleun<3


Draag je een weave of extensions?
Nope, helemaal niets!

Gebruik je iedere dag make-up?
Ja, als ik ergens heen ga wel. Als ik de hele dag thuis zit overigens niet, dan heb ik daar ech geen zin in!

Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Zoals ik net al zei een ooroperatie, maar hier heb ik toch wel vanaf gezien!

Geen opmerkingen: