woensdag 28 september 2011

NOTD: Rainbow graffiti

Een gave nail art voor de meiden die van felle kleuren houden en niet vies zijn van wat stoerdere nagels.Pak 5 felle kleuren, een zwarte crack nagellak en bereid je voor op spetterende felle nagels!
www.beautylab.nl

Ik ga deze nail art maken op een nep vinger met een nep nagel. 
Wat heb ik gebruikt?
van links naar rechts:
Easy Peasy, Lemon Squeezy! 390 Catrice - Bye Bye Birdy! 510  Catrice -
Licht blauw Etos - Zwarte Crack Essence - Bloody Mary To Go! 060 Catrice -
It's Genious H&M














We beginnen met een base coat, maar op de nep nagel is dat niet nodig dus deze stap sla ik over.
Daarna gaan we een van de kleuren aan brengen als basis laag. Ik ben begonnen met de licht blauwe.











Als volgende maken we een streep met de knal roze.












De volgende stap is een vlak maken met rood.












Dit herhaal met de rest van de kleuren. Als het goed is krijg je dan zoiets als dit (sorry voor de slechte kwaliteit, maar mijn camera was leeg waardoor ik deze foto's even snel met mijn mobiel moest nemen. Ik denk dat ze in ieder geval wel duidelijk genoeg zijn.) :




















Als laatst doe je, als de vlekken droog zijn, de crack eroverheen en klaar zijn we!


















Wat vinden jullie van deze nail art? Heb jij 'm ooit gemaakt?


xoxo Anne



1 opmerking:

susanne zei

superleuuk