vrijdag 16 september 2011

Mini shoplog 14-09-2011

Ik had dinsdag een tussenuur en ben met een paar vriendinnen naar het dorp geweest, daar heb ik ene paar dingetjes gekocht. Het is niet veel wat ik gekocht heb, want het zijn maar 4 producten. Toch benieuwd? klik dan verder!

Ik begin even snel met een oogschaduw kwast die ik gekocht heb. Ik wilde deze gaan gebruiken om mooie ooglooks te gaan maken. Natuurlijk lukte mij dat zelf niet dus had eerst mijn zus even wat uitgeprobeerd. Ze was klaar en ik ging kijken in de spiegel, ze had het mooi gedaan, maar het leek net of ik in elkaar geslagen was. Hahah. Ach ik weet nu in ieder geval dat een ooglook, zoals smokey eye, mij niet staat en dat het dus ook niets voor mij is. Eén kleur oogschaduw vind ik ook al prima.Maar ik had het over de kwast. Deze is trouwens ook erg fijn om gewoon een enkele kleur aan te brengen. De kwast koste €2,50.




Het volgende is een lipgloss van Essence. Deze lipgloss komt uit de lijn: Stay with me longlasting lipgloss. Ik heb nummer 01 Me&my icecream. Ik vind het echt een hele fijne lipgloss en ben van plan om binnenkort ook een andere kleur te kopen. De lipgloss heeft wel een apart kwastje, maar ik vind die erg fijn! De lipgloss koste €1,99.


Dan gaan we nu door met een ogschaduw van catrice. Hier is niet veel over te zeggen, want iedereen ketn ze wel. Deze koste €3,79.









Dan gaan we nu door met het laatste product. Hier is eigenlijk niets bijzonders over te zeggen, want het is gewooon een simpel spiegeltje die je erg gemakkelijk overal mee naar toe kunt nemen. Ik heb 'm bij de kruitvat gekocht ( Beauty Essentials) voor €1,39. Deze spiegel heeft trouwens wel (aan een kant geloof ik) een vergroting.








Nou dat was 'm alweer.
Heb jij een van deze producten ook? Ben jij er positief over?


xoxo Anne

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie kleurtjes! Ik ken de producten, maar heb ze zelf niet in mijn stash. Wel vind ik de lipgloss van essence altijd fijn, hetzelfde geldt voor catrice producten!
groetjes LindaB