zaterdag 24 september 2011

Hema oog make-up reinigingspads

Ik heb laatst deze reinigingspads gekocht voor €2,00 bij de Hema. In dit potje zitten 100 pads, dus redelijk prijs denk ik zo. Deze pads zijn speciaal voor het verwijderen van oog make-up. Wil jij meer weten? Lees verder!


Ik vind de pads erg vettig. ik weet dat dat hoort, maar ik vind het zelf niet zo prettig. Ook vind ik dat hij niet alle make-up verwijdert van de ogen, waardoor ik vaak toch nog een make-up doekje pak. Aan de ene kant vind ik ze ook wel weer fijn, omdat je toch sneller een groter deel van de oog make-up verwijdert. Het blikje/doosje is we een beetje saai, terwijl ik vaak de verpakkingen van de Hema er toch wel leuk uit vind zien. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik 'm nog een keer zal  kopen.

Wat ik ook vind is dat de pads (bij mij in ieder geval) de make-up over mijn hele gezicht verspreidt, hij houdt de verwijderde make-up, dus niet goed vast. Ook dat vind ik weer een min puntje.

Heel positief ben ik dus niet over de pads. Ik vind het niet echt een aanrader, maar het is zeker geen slecht product!

Heb jij deze pads ook? ben jij er positiever over?


xoxo Anne

2 opmerkingen:

susanne zei

die heb ik ook een keer gehad ja! en ik vond ze ook niet geweldig nee..
nu heb ik oogpads van de etos, die zijn wel fijner vind ik (:

Cynthiiaa zei

Ik heb ze ook een keer gekocht, vond ze ook niet super fijn. Ze verwijderen je make-up wel snel, doordat de pad zo doorweekt is met olie, maar dat heeft ook weer een aantal nadelen. Ik ben het met je eens!