maandag 26 september 2011

De 7 schoonheden

De 7 schoonheden, wie kent ze niet? Toch gaan we ze even snel op een rijtje zetten. 1, Spleetje tussen tanden; 2, Donkere haren + lichte ogen/lichte haren + donkeren ogen; 3, Moedervlek boven je lip; 4, Sproeten; 5, Lange wimpers; 6, Kuiltjes in wangen of kin en 7, Amandel vormige ogen. Na de klik zien jullie een rijtje met celebs die het geluk hebben om met een van de 7 schoonheden te mogen leven.



We beginnen met het spleet tussen de tanden. De celeb die ik nu wil gaan noemen zien jullie vast allemaal aankomen. Madonna ofcourse!














Zelf heb ik ook een spleetje gehad, maar in de loop van de jaren is die dicht gegroeid. Een spleetje tussen je tanden is dus 1 van de 7 schoonheden en het rare is dat vele mensen zo'n spleetje weg willen laten halen. Best jammer, want lelijk vind ik het niet.

Nummer 2 is de donkere haren met lichte ogen of lichte haren met donkere ogen. De celeb die ik met een van deze 2 heb gespot is Jessica Simpson.














Nummer 3:  Het moedervlekje boven je lip. Zelf heb ik ook het geluk dat ik er een heb.
Op deze foto kun je 't zien.











De celeb die dit ook heeft is Eva Mendes. Alleen zit die van haar iets verder van haar lip af dan bij mij.













Nummer 4 alweer, sproeten. Vele mensen heb dit, en ik zelf heb lichte zomer sproeten. deze tel ik ook niet mee bij mezelf. De gespotte celeb met sproeten is Mia Wasikowska. Zij heeft trouwens veel geluk, want zij heeft ook de lichte haren met donkere ogen en de moedervlek boven de lip.

















Nummer 5 is de lange wimpers. Celeb Alexis Jordan heeft de lange wimpers en ik zelf gelukkig ook!














We zijn alweer bij nummer 6 aangekomen: De kuiltjes in de wangen of kin. Cherlyy Cole is geboren met de kuiltjes in de wangen. Ik vind dit trouwens altijd super schattig bij kleine kinderen, het maakt die kleine lachjes zo schattig.














Als laatst nummer 7: de amandel vormige ogen. Ook deze celeb zien jullie waarschijnlijk aankomen: Angelina Jolie!












Welke schoonheid of schoonheden heb jij? Ben jij er blij mee of wil je ze liever niet?


xoxo Anne

2 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Oh, damn! Ik heb er 3. :') Ik heb een spleet tussen mijn voortanden, echt een mm, de amandelvormige ogen en lange wimpers!

Anoniem zei

6 van de 7