dinsdag 27 september 2011

Essence I ♥ stage Eyeshadow Base

Essence heeft allerlij nieuwe producten in haar assortiment. Net als de eyeshadowbase! Een heel slimme zet van Essence om deze oogschaduwbasis in het assortiment te doen. Want welk merk kan nu oogschaduw verkopen zonder oogschaduwbasis?!



Toen ik 'm zag liggen ging 'ie gelijk in mijn mandje! Je moet altijd een oogschaduwbasis gebruiken onder je oogschaduw, zo verkom je dat er oogschaduw in je crease (arcadeboog) komt te zitten. Ook maakt een oogschaduwbasis de kleuren intenser.
De oogschaduwbasis is heel erg crèmig. Hij smeert goed uit en trekt erg snel in. Ik heb de basis gebruikt naar een feestje en toen ik thuis kwam was er nog niets gecreast.  De basis is voor de prijs echt een hele goede aankoop! De applicator is ook erg lang, dit werkt fijn. De verpakking is best groot, 4 Ml.

Ik ben erg tevreden over de oogschaduwbasis van Essence! En als je niet veel vertrouwen in Essence hebt, er zijn nog meer budget oogschaduwbassisen te koop o.a. van de Hema, Etos en Catrice.

Oogschaduwbasis Essence 2,49 euro bij de Kruidvat!

Welke oogschaduwbasis gebruik jij, of gebruik je er uberhaupt een?

See you  next time,

Pleun<3

Voorheen had ik altijd de basis van de Etos, niets mis mee maar de verpakking was gewoon echt níet handig. Daarom heb ik 'm overgepot, maar dit was ook geen succes. Er kwamen allemaal stukjes van de flacon in de basis, nee geen goed idee dus! Laten we kijken of deze oogschaduwbasis van Essence, wél een goed idee is.

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Hij klinkt fijn! Ben benieuwd naar de oogschaduwbasis.