zondag 25 september 2011

Naomi Campbell Cat Deluxe At Night!

Toevallig was ik in de Kruidvat en liep ik tegen dit geurtje aan. Maar niet zomaar, nee het viel op omdat er met koeienletters onder stond dat alle geurtjes van Naomi Campbell maar 10 euro waren! Meenemen dus! Ik nam At Night mee, lees je mee?



Op de verpakking staat:

''I want women to feel the night with my new fragrance''

Een geurtje voor 's avonds dus! Ik vind de verpakking echt superleuk! De panterprint maakt het erg stoer. En de achterkant van het flesje, echt superleuk. Ook het hangseltje eraan maakt de flacon wat schattiger.

Zoals je hierboven ziet zeggen ze dat je het hangseltje van het flesje kan afhalen en bijvoorbeeld aan je mobiel kan doen. Ik doe dit niet, ik hou 'm mooi op het flesje! Je moet trouwens wel het hangseltje er steeds afhalen voordat je kan spuiten!

Als ik de geur zelf moet omschrijven vind ik 'm heel fris, bloemig en fruitig. Maar aangezien ik geen parfumkenner ben, heb de noten van de parfum even opgezocht:

Naomi Campbell Cat de Luxe at Night een intrigerende geur voor de moderne jonge vrouw, waarmee ze haar veelzijdige persoonlijkheid kan uitdrukken en waarmee haar sierlijke vrouwelijkheid en haar ondeugende, verleidelijke kant perfect in balans zijn. Uitbundige TOPNOTEN van frisse zwarte bessen, zoete perzik en een mix van sappig exotisch fruit vormen de dynamische en sprankelende opening; Het HART van de geur is een heerlijk boeket van levendige bloemen, zoals cyclamen, met overheersende noten van de indrukwekkende, koninklijke pioenroos die de kern van de geur extra vrouwelijk en verfijnd maakt. De BASISNOTEN, een mysterieuze mix van katoenplanten, zeldzame houtsoorten en warm amber, maken de geur af en zorgen dat een snufje sensualiteit en bekoring bij je blijft hangen.
Dus:

Topnoten: Zwarte bessen, zoete perzik, mix van exotisch fruit
Hartnoten: Cuclamen, pioenroos
Basisnoten: katoenplanten, houtsoorten, warm amber

Nou ik zat er in de buurt... toch?


De geur zat goed verpakt in het zilveren doosje. Ook vind ik de verpakking zelf zo leuk dat ik 'm net als alle andere verpakkingen van geurtjes) zeker op mijn kastje zet haha!

Er zijn ook nog bodylotions en zelfs deo's!

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet zo goed weet wat Naomi Campbell doet. Ik heb natuurlijk wel eens van de naam gehoord, maar ik heb het geurtje niet om de naam gekocht, haha!


Naomi Campbell Cat Deluxe At night 15 ml, (tijdelijk) 10 euro bij kruidvat!

See you next time,

Pleun<3

3 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Oh, hij lijkt mij lekker!

Anoniem zei

tot wanneer is die actie? is t lang geleden dat je m hebt gekocht??

Pleun zei

@anoniem

Ik denk dat de actie helaas al voorbij is, maar kuidvat heeft elke week leuke acties bij geurtjes!