vrijdag 30 september 2011

Hair/Look of the day: Just chillin'

Vandaag heb ik een hair en look of the day voor jullie. Niets speciaals gewoon voor een schooldag maar ik wou het toch even laten zien!
Hierboven zie je 'm dus. De look of the day. Ik heb een crèmekleurige broek aan met crèmekleurige platte schoenen. Daarboven een zwart hempje met mijn favoriete Baseballvest. Ik voel me echt goed als ik dat vest aan heb, hij zit gewoon zo lekker en ik vind 'm zo leuk! Ik draag ook een bloemenketting erbij en natuurlijk een witte ring.

En dan waarom ik deze look of the day in de eerste plaats maakte. Mijn haar! Ik heb hier een visgraatvlecht gemaakt en ik vind 't echt superleuk! Een visgraatvlecht is in tegenstelling tot wat iedereen denkt helemaal niet zo moeilijk om te maken!

Sorry voor dit korte artikel maar meer kan ik er niet van maken!

Hebben jullie wel eens een vlecht of visgraatvlecht in je haar, en vind je het moeilijk?

See you next time,

Pleun<3

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ah, wat een leuke outfit! Vooral de broek in combinatie met de schoenen. :)