zaterdag 10 september 2011

Let me introduce!


1. Are you named after anyone?
Euhm, naar niemand volgens mij, want mijn ouders wilden mij eerste Bo of Amber noemen maar op een of andere manier zijn ze gewoon op Anne uitgekomen.
2. When was the last time you cried?
Ik ga bij deze vraag uit van het huilen door een boek of film. Dat is al een tijdje geleden, maar ik moest huilen bij het eind van het boek Als je dit leest ben ik dood.Het was een mooi en zielig einde waarbij ik toch wat traantjes liet gaan.
3. Do you have kids?
Nee, gelukkig nog niet!
4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Dat weet ik eerlijk gezegd eigenlijk niet, want ik ben nogal een eigenwijsje en kan soms nogal druk zijn.
Lees verder voor de rest van de vragen!


5. Do you use sarcasm a lot?Ja, redelijk vaak alleen komt het vaak iets té serieus over op sommige mensen
6. Will you ever bungee-jump?
NO WAY! Als je mij dat ziet doen dan moet je dnek ik toch wat aan je ogen laten doen, want ik ga nooit aan zo'n touwtje ergends vanaf springen. De reden? Ik heb verschrikkelijke hoogtevrees. Mij krijg je denk ik niet eens op die brug of waar je dan ook vanaf springt.
7. What’s your favorite cereal?
Tresor melkchocolade, mmm!
8. What’s the first thing you notice about people?
De lengte van de persoon, maar dat komt denk ik omdat ik zelf nogal klein ben en ik dus meteen merk hoe ver ik naar boven moet kijken. Hahah. 
9. What is your eye colour?
Blauw
10. Scary movie or happy endings?
Voor mij beide, thrillers vind ik vooral leuk om samen met vrienden te kijken.
11. Favorite smells?
De geur van een verse bouillon soep
12. Summer or winter?
Gelooft het of niet maar ik ga toch voor de winter, omdat ik elk jaar in de winter op vakantie ga en dan lekker kan skieën. Ook vind ik kerst altijd zo gezellig!


13. Computer or television?
Computer, ik bedoel op de computer kun je ook tv kijken. Duhh.
14. What’s the furthest you’ve ever been from home?
Italie, in de zomervakantie 2 jaar geleden, dacht ik.
15. Do you have any special talents?
Als ik er een moet kiezen ga ik denk  ik toch voor zingen, niet dat ik mezelf helemaal geweldig vind, maar soms zeggen er wel eens wat mensen dat ik goed kan zingen.
16. Where were you born?
In Nijmegen (ziekenhuis)
17. What are your hobbies?
Hockey, zingen, dansen, lezen, twitter, bloggen, nagels doen, afspreken, film kijken, moet ik nog doorgaan?
18. Do you have any pets?
Helaas is mijn cavia Bubbel overleden toen ik in groep 8 zat en verder heb ik vroeger een hond Boi gehad, verder heb ik geen huisdieren (gehad).
19. Favorite movie?
Twilight deel 3!
20. Do you have any siblings?
1 zus en 2 broers. Ze zijn trouwens allemaal ouder en dat maakt mij dus de jongste thuis.
21. What do you want to be when you grow up?
Ik wil heel graag advocaat worden en dan het liefst met mijn eigen advocatenbedrijf.


Ik heb deze tag van http://www.insideoutbeauty.nl/ en tag 'm aan iedereen die 'm wil!

xoxo Anne

1 opmerking:

susanne zei

ja, je kan goed zingen! (: