maandag 10 oktober 2011

The answers part 1!

Een paar dagen geleden, vroeg ik jullie vragen aan mij te stellen. En dat hebben jullie gedaan! Ook op twitter heb ik vragen genomen (@pleunvd, voor de liefhebbers!) en nu is het tijd ze te beantwoorden! Ik heb nu wat vragen uitgekozen, in het volgende stuk komen de rest van de antwoorden! Ow, en als je nog vragen hebt, stel ze hieronder!


Hoe groeien je nagels sneller, en waarom heb ik velletjes op/rond mijn nagels?

Om je nagels sneller te laten groeien, daar zijn er heel veel manieren voor. Zoals bijvoorbeeld nagelriemolie rond je nagels aanbrengen en dan je nagelriemen wegdrukken. Dit stimuleert de groei van je nagels. Ook nagelverharder kan helpen. Bij de een groeien de nagels nou eenmaal sneller, daar is niets aan te doen. Maar als je zorgt dat je nagelriemen flexibel zijn zullen je nagels sneller gaan groeien. Waarom je velletjes op je nagels hebt, daar heb ik al een keer een artikel over geschreven (klik!). En rond je nagels, is omdat je nagelriemen dan uitgedroogt zijn, en gaan scheuren. Ook hiervoor is het beste om met handcrème of nagelriemolie er overheen te gaan!

Ik heb haaruitval, wat moet ik eraan doen?
Hoewel ik hier niet heel veel verstand van heb, heb ik toch een tip. Verzorg je hoofdhuid goed! Probeer shampoos die ook je hoofdhuidverzorgen (de meeste doen dit al). Daar groeit het haar immers. Ook kan de haaruitval door stress komen! Ben je de laatste tijd in hevige stress, chill! Het gaat wel weer over!

Welke kleding past bij welk figuur?
Hier ga ik nog een apart artikel over schrijven, dus stay tuned!

Welke crème gebruik je voor welk huid en hoe zie je welk huidtype je hebt?
Deze vraag is heel makkelijk te beantwoorden! Want welke crème je moet gebruiken, staat natuurlijk altijd op de verpakking zelf. En dan je huidtype. Als je na het douchen, een trekkerige huid hebt. En er vaak schilvertjes hebt op je huid. Dan heb je een droge huid, welkom bij de club! Ik heb zelf ook een droge huid. Als je T-zone vaak vettig is, heb je een vette huid. Je huid glimt waarschijnlijk ook. Als je dit bijde hebt, zoals een vettige T-zone maar droge wangen bijvoorbeeld, dan heb je een gecombineerde huid. Heb je nergens last van? Dan val je in de 'normale huid categorie''.

Dit was het voor nu! Vergeet niet je nieuwe vragen hieronder te stellen!

See you next time,

Pleun<3

2 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Handig!

Emma zei

Hee pleuntje(l)

dankje voor de antwoorden!
nog een vraagje: waar kun je een tangetje of wat dan ook kopen om je nagelriemen weg te drukken?
xx emma